FANDOM

Aquarius
Resim yükle
Anahtar
Anahtar resim yükle
İsim
Romaji Akueriasu
Kanji アクエリアス
Takma Ad Su Taşıyıcısı
Karakteri
Tür Yıldız Ruhu
Cinsiyet Kadın
Saç Rengi Açık Mavi
Uzmanlık Durumu
Anahtar Türü Altın Anahtar
Sahip Lucy Heartfilia
Önceki Sahip Layla Heartfilia
Çalıştığı Günler Çarşamba (Başlangıçta)
Kişisel Durumu
Durum Yaşıyor (Anahtarı Kırık)
Benzerler Eclipse Aquarius
Savaşma Yolu
Büyü Su Büyüsü
Silahlar Testi
İlk Görünümler
Anime İlk Görünümü 1.Bölüm
Manga İlk Görünüm 1.Sayı
Seslendirme
Japonca Seslendiren Eri Kitamura
İngilizce Seslendiren Jessica Cavanagh

Aquarius, "Su taşıyıcısı" (アクエリアス Akueriasu) 12 Altın Zodyak Anahtarı’ndan biridir.Anahtarı Yıldız Ruhu Kralı’nı çağırmak için kırılana dek Lucy’nindir.

GörünüşEdit

Aquarius Mavi denizkızı şeklinde bir Yıldız Ruhu’dur. Aquarius’un uzun mavi balık kuyruğu,mavi saçları,ve büyük göğüsleri vardır. İddialı bir mavi bikini üstü giymektedir.Kol ve bileklerinde iki altın halka takar. Kafasında da benzer bir aksesuar vardır. Kuyruğunda altın bir kemer ve üç adet piercing vardır. Aqurius’un aynı zamanda Aquarius’un Zodyak (Kova Burcu) sembolü olan dövme, köprücük kemiklerinin üstünde bulunur. Yanında taşıdığı testi onun güçlerinin temelini oluşturur. Aquarius’un görünüşü denizkızından alınmış olup “Kova” burcu olduğu için elinde su güçlerini kontrol edebildiği bir testi taşımaktadır. Çömlekle Aquarius’un bir su taşıyıcısı görüntüsünde olması amaçlanmıştır.

KişilikEdit

Aquarius sık sık sahibini öldürmekle tehtit eder ve Lucy’e karşı kötü bir tavır takınır Aquarius’u diğer Yıldız Ruhları’ndan ayıran bir özelliği ise diğerleri gibi itaatkar olmamasıdır. Çağrıldığı zaman ruh haline göre : rakibi, sahibini, yada her ikisini birden silip süpürebilir. Çağrılmasının riskli olmasına rağmen Lucy’nin en güçlü ruhlarından olduğu için su ile iç içe bölgelerde onu çağırır.Her ne kadar iyi anlaşamasalarda birbirlerine güvenirler. Aquarius sevgilinse(Scorpio) karşı içindeki sert ruhu atıp yumuşacık bir kişiliğe bürünür. Eğer Lucy, Scorpio ve Aquarius arasına girerse Aquarius tekrar normal kşiliğne dönerek Lucy’i boğulmuş ceset olmakla tehtid eder.Aquarius Scorpio ile çıkarken Lucy’nin sevgilisi olmadığını sık sık Lucy’e hatırlatmaktan zevk alır. Bütün bunlara rağmen Aquarius savaşlarda Lucy için çok dövüşüp yeri geldiğnde çok büyük fedakarlıklar yapmıştır.

GeçmişiEdit

Aquarius'un önceki sahibi Lucy’nin annesi Layla Heartfilia’dır. Layla sağlık problemleri yüzünden büyücülükten emekli olmak zorunda kaldığında, anahtarlarını diğer büyücülere vermeye karar verdiğinden dolayı Aquarius’un anahtarı Lucy’e geçmiş oldu.

Sihir ve YetenekleriEdit

  • Su Büyüsü  (水系各種魔法 Mizu Kei Kakushu Mahō): Aquarius’un dövüşteki ana büyüsü Su Büyüsü‘dür. Aquarius Leo’dan sonraki en güçlü Yıldız Ruhu’dur  Ama Lucy’e göre Aquarius ve Leo hemen hemen aynı güçtedir
    • Büyük Dalga Saldırısı: Testisi ile suyu büyük bir dalga olarak çeker ve fırlatır.bu saldırısı açıktaki bir yatı kıyıya atabilecek güçtedir. 
    • Su huzmesi : Aquarius testisinden çok güçlü bir su püskürterek baya mesafe kat edebilir ve hedefini vurabilir.
    • Baloncuk Atışı: Bir dizi baloncuk Aquarius’un testisinden gelir ve rakibine yüksek hasar ile defalarca vurur. 
    • Su Sütünu: Aquarius testisini sallar ve içinden çıkan dev dalgayla rakibine saldırır. 
  • Havada Süzülme: Aquarius havada durabilir. 
  • Ölümsüzlük: Bir Yıldız ruhu asla Dünya’da ölme olasılığı yoktur. 

Ekipman Edit

Testi: Mavi, açık mavi ve gri işlemeli, iki yanından tutmak için yeri olan simetrik bir yapısı vardır. Üzerinde spiral sutünlar şeklinde işlemesi vardır.Bu testi olmazsa Aquarius’un sadece süzülme ve ölümsüzlük yeteneği kalır ancak herhangi bir saldırıda bulunamaz.Testisi büyülerinin temelini oluşturmaktadır. Testisi anahtarının üzerinde “Kova” burcunun simgesi ile belirtilir.  

Diğer BilgilerEdit

  • Aquarius normalde sadece Çarşambaları çağırılabilir.