FANDOM

Edolas
Resim yükle
Romaji Edorasu
Kanji エドラス
Bilgi
Yöneten Faust (eski)

Mystogan (şu anda)

İlk Görünümler
Anime İlk Görünüm 78.Bölüm
Manga İlk Görünüm 169.Sayı
Edolas (エドラス Edorasu) Yer Diyar'a paralel bir dünyadır.

YerleşmeEdit

Edolas sadece dünyanın adı değildir , aynı zamanda doğudaki kıtanın teorik olarak neredeyse tamamını kaplayan Krallık ile aynı ada sahiptir.

Edolas'ta BüyüEdit

Yer Diyar'dan farklı olarak , Edolas'ta büyü gücü insanların içinde depolanmaz , daha çok büyülü nesnelerde , genellikle lacrima formunda , eşyaların içine büyü yerleştirerek büyülü eşyalar oluştururlar. Büyülü eşyaların büyü gücünün limiti ne kadar kullanıldığına bağlıdır. Örneğin , Natsu , silahındaki tüm büyü gücünü tek seferde kullanmıştır , Lucy Ashley'nin açıklamasına göre , düzgün planlama ve kontrol ile yüzlerce defa kullanılabilirdi. Edolas'ta ulaşım Yer Dİyar'a göre daha gelişmiştir , Yer Diyar'da aracı çalıştıracak büyü gücünü sağlaması için bir büyücü gerekir , Edolas'ta ise büyü gücü sadece lacrimalardan sağlanır. Yer Diyar büyücüleri özel bir hap almadan Edolas'ta büyülerini kullanamazlar. Şu anda Edolas'ta Mystogan'ın , eski Kral Faust'un oluşturduğu Anima'yı tersine çevirmesi nedeniyle büyü gücünden yoksundur.

TürlerEdit

- - - - - - - - -

LoncalarEdit

Eskiden Edolas'ta bir çok lonca bulunurken , Büyü Gücü'nün sınırlı olması nedeniyle , Kral Faust tüm büyücü loncalarının dağılmasını emretti. Bilinem dağıtılmış loncalara Edolas Blue Pegasus ve Edolas Lamia Scale dahildir. Edolas Fairy Tail Loncası gibi , benzerleri ile aralarında farklılıklar vardır. Edolas Blue Pegasus Loncası sadece bayanları kabul etmektedir ve Lucy Ashley Edolas Sherry ile gerçekten arkadaştır.